середу, 27 липня 2016 р.

"ОКРАЙ ШЛЯХУ НАРОДІВ СТОЇТЬ ТА КРИНИЦЯ ГЛИБОКА..."


Іван Франко - знакова постать вітчизняної та світової історії й культури. Поет, прозаїк, драматург, фольклорист, історик, філософ, журналіст, громадсько - політичний діяч - людина глибоких знань та незвичайних можливостей , джерело безупинної енергії та руху.
   Народився 27 серпня 1856 року в селі Нагуєвичі, тепер Львівська область, в родині коваля. Навчався в Дрогобицькій гімназії, Львівському (філосовський факультет), Чернівецькому та Віденському університетах.
   Пильним, активним вгляданням в майбутнє є вся творчість геніального українського мислителя - письменника, рубана нетрів і знищувача скель - того кого народ заслужено назвав іменем "Великий Каменяр". Іван Франко - це осяйний пролог нації з прозрілим поглядом з вершин і низин у прийдешнє, це кредо на поступу до вершин людського духу.
   Він писав "На дні моїх споминів і досі горить той маленький, але міцний вогонь... Це вогонь у кузні мого батька. І мені здається, що запас його я взяв дитиною в свою душу на далеку мандрівку життя". Минають роки. Час змінює вигляд міст і сіл, зникають під асвальтом і бруківкою стежки, якими ходив Франко, та зберігається память.

О краю мій! Підгір'я ти прекрасне,
Як я люблю, як я люблю тебе!
Мов зірка та, що світить і не гасне,
Так та любов в душі моїй живе.

                                  (І. Франко)    
Районна бібліотека для дітей запрошує всіх бажаючих до перегляду книжкової виставки "Окрай шляху народів стоїть та криниця глибока..." присвячена до 160 річчя від дня народження та 100 років від дня смерті Івана Франка, яка оформлена на старшому відділі.

Немає коментарів:

Дописати коментар