неділю, 7 квітня 2024 р.

Дружимо, зростаємо про здоров'я дбаємо

 Щорічно 7 квітня світ відзначає Всесвітній день здоров’я. Головна мета цього дня – звернути увагу кожного на важливість здорового способу життя.

Здоров’я - це найважливіше, що є в житті, найцінніший подарунок, який дарує природа людині при народженні. Та воно не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Воно потребує турботи та рівноваги протягом усього життя.
Сьогодення відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися та потурбуватися про себе і своє здоров'я.
З метою інформування та мотивування дітей до здорового способу життя працівники Овруцька дитяча бібліотека напередодні провели інформаційний мікс "Дружимо, зростаємо про здоров'я дбаємо", на який завітали учні 5-В класу Овруцький ліцей №1 (вчитель Невмержицька А. В.)
Нехай цей день нагадає нам про важливість берегти своє здоров'я кожен день. 💪 Давайте разом ставитися до свого здоров'я з увагою та турботою!












Немає коментарів:

Дописати коментар