пʼятницю, 17 вересня 2021 р.

Віртуальна фотовиставка «Миті мого міста»

 Віртуальна фотовиставка «Миті мого міста» з нагоди 1075-ої річниці міста Овруч.

Ранок. Знову сонце сяє.

Моє місто оживає.

Зазирає промінь сонця

В кожен дім, у всі віконця.

Мчать по вулицях машини

Лиш вперед, мелькають шини.

Я по вулиці крокую,

Місто так своє люблю я!

Найкраще місце на землі те, де ви народилися і живете. Тут живуть рідні і близькі вам люди. У нас є все: і блакитне небо,  і безмежні ниви, на яких колосяться жита і пшениця. Жити на рідній землі – велике щастя. Кожен з вас повинен цінувати це. Місто, в якому ми живемо – це маленька частинка нашої рідної України. Це наша рідна земля, рідний край, рідна домівка, рідна Батьківщина.

З нагоди річниці Дня міста Овруч презентуємо віртуальну фотовиставку «Миті мого міста».

Немає коментарів:

Дописати коментар