пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Здоров`я дитини - здорове харчування

Кожен з нас розуміє, що тільки людина, яка має міцне здоров’я, легко долає труднощі та спроможна ефективно працювати, відпочивати.  А щоб забезпечити гарне здоров’я, то потрібно вже з маленьких років навчати дітей  правильно харчуватися та вживати тільки корисну  їжу.
Тож, з нагоди Всесвітнього дня здоров`я в нашій бібліотеці працівники бібліотеки провели з учнями 1-А та 1-Б класів Овруцький ЗЗСО 1-Ш ступенів №3 (кл. керівники Пашко О.М. та Чавалюк С.П.) гру-подорож «Здоров`я дитини – здорове харчування».
Бібліотекар познайомила юних читачів як правильно харчуватися, з корисними та шкідливими продуктами, адже тільки правильне харчування додає здоров`я людині.
Під час подорожі діти відгадували вікторину,загадки та грали в різноманітні ігри, тим самим збагачуючи свої знання про те, як зберегти здоров`я.  Адже здоров`я – найцінніший скарб, і від кожного з нас залежить чи зуміємо ми зберегти його на довгі роки.





















Немає коментарів:

Дописати коментар