понеділок, 29 липня 2013 р.

Читай і перемагай!!!

Читай і перемагай!


More PowerPoint presentations from Натали Харченко


   Доброго дня, дорогі відвідувачі нашого блогу, хочу нагадати вам про наших переможців III-го етапу Всеукраїнського конкурсу дитячого читання «Найкращий читач України – 2013», які здобули призові місця. А особливо про Нечитайло Діану, якій дісталася перемога. А нагородою за це стала поїздка на фестиваль  дитячого читання „Книгоманія”, що проходить  у м.Львові. Ось як вона про неї розказує:
   «Минулого року на телеканалі TRAVEL я побачила програму «Мандри Львовом» і дуже захотіла побачити це чудове місто. Коли у школі оголосили про конкурс «Кращий читач України – 2013» і сказали, що переможець поїде до Львова, я одразу вирішила прийняти в ньому участь. Здобувши перемогу в районному і обласному турах, я з нетерпінням чекала на поїздку.
   На пероні залізничного вокзалу нас зустріли представники Форуму видавців. В перший день приїзду нас чекала захоплююча програма. Плац мистецтв був відкритий для дітей-книгоманів. Ми відвідали безліч майстер-класів, зустрічалися з відомими українськими і зарубіжними письменниками, серед яких були, і Зірка Мензатюк, і Зиновій Филипчук, і Галина Шулим, Андрій Курков. Особливо мені сподобалась зустріч з англійським письменником Іаном Вайброу, мене вразило те, що у такої відомої, дорослої людини така велика дитяча душа. Щиро про свої дитячі роки розповідала і Зірка Мензатюк.
   На великій сцені львівського Палацу мистецтв відбулася урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу «Кращий читач України», де нам вручили дипломи і подарунки від спонсорів фестивалю. Ми долучилися до гри «Збирай слонів».
   Такої великої кількості книг я ще ніколи не бачила! На першому поверсі Палацу мистецтв свої книги представляли усі відомі видавництва України.
   А найбільше мені сподобався літературно-спортивний квест, у якому брали участь усі переможці-чітачі. Біля кожного визначного памятника або цікавої споруди нас чекав волонтер, який давав завдання, щоб ми його вирішили і рушали далі на пошук слідуючого завдання. Я дуже зраділа тому, що серед пяти команд, наша здобула перемогу, за яку ми отримали подарунки від спонсорів.
   Останній день перебування у Львові був дуже насичений екскурсіями: ми відвідали наукову бібліотеку Львівського університету, де нам вручили сертифікати на відвідування бібліотеки і сувеніри, подорожували чудо-поїздом по місту, відвідали Львівську майстерню шоколаду. Мене вразили кавові копальні, в яких видобувають львівську каву: стіни і інтер’єр там із справжніх кавових зерен.
   Ця поїздка мені дуже сподобалась, я ніколи б не могла уявити, що мій найкращий друг – книга допоможе здійснити мою заповітну мрію.»
  

ЧИТАЙТЕ! ПЕРЕМАГАЙТЕ! ПОДОРОЖУЙТЕ З КНИГОЮ!

2 коментарі:

  1. Як приємно бачити Найкращого читача 2013 Діану Нечитайло у Львові. Ми радіємо за неї разом із усіма бібліотекарями та читачами. Діано, молодець!!! Особливо хочеться відмітити роботу Наталії, яка створила такий цікавий пост.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Лариса Анатоліївна. Мені дуже приємно чути від Вас такі гарні слова!

    ВідповістиВидалити