середу, 8 жовтня 2014 р.

Я ЗДОРОВ'Я БЕРЕЖУ, САМ СОБІ ДОПОЖУ

Головним скарбом життя є 
здоров'я,і щоб його зберегти, 
потрібно багато чого знати...
Авіаценна

Саме над питаннями про здоров'я роздумували 8 жовтня в шкільній бібліотеці ЗОШ № 1 учасники валеологічного калейдоскопу: бібліотекар районної бібліотеки для дітей Базильчук Т.В, завідуюча шкільною бібліотекою Левківська О.І та учні 6-В класу з своїм класним керівником Шкут Н.В.


   Зустріч проходила в рамках міжнародного місячника шкільних бібліотек. Під час заходу діти дійзнались багато цікавого про здоров'я - це те що є найцініше в людини.І воно потребує турботи та уваги протягом усього життя. 
   Юні читачі переглянули виставку пораду 
"Здоров'я твоє - безцінний дар, не забувай про це школяр"


 де познайомились з представленами на ній книгами." Які розповіли всю правду про шкідливі звички про те, що приносить шкоду нашому здоров'ю і що треба зробити щоб зберегти і зміцнити його.
   На закінчення була проведена вікторина "Так. Чи ні?", яка показала що діти пргануть бути здоровими сильними і енергійними.
   
   І ми були б дуже раді і щасливі, якби від нашої зустрічі діти берегли своє здоров'я, займались спортом і не піддавались різним спокусам.

Якщо хочешь сховатись, втекти від сім'ї,
Забути всі біди й проблеми свої,
В наркотиках відповідь ти не шукай,
А краще сідай за книжки й читай!
Спокуса це справді велика для нас,
Але краще думай про нинішній час:
Про школу, сім'ю та про цінність життя,
Не бійся дивитись в своє майбуття.
   

Немає коментарів:

Дописати коментар