понеділок, 13 листопада 2017 р.

"Храми Овруча - це наша історія"

   Крізь тумани віків, крізь років сивину
     Я тебе, Овруч мій, з давнини пізнаю...   
   Наше славне місто Овруч унікальне. Воно стало свідком багатьох історичних подій. Унікальне воно не тільки своєю історією,природними багатствами, а й архітектурно - мистецькими пам'ятками та видатними людьми. І ми повинні знати свою історію, минуле і сучасне краю.
   На годину краєзнавства "Храми Овруча - це наша історія", завітали учні 7 - А класу, класний керівник Корженко І. М. та учні 9 - Б класу, класний керівник  - Горна О. В. НВК "Овруцька гімназія ім. А. Малишка - ЗОШ І ступеня".

   Бібліограф - краєзнавець Овруцької районної бібліотеки для дорослих ім. А.Малишка - Гусаревич Л. М. познайомила з дуже цікавими, досі невідомими фактами історії нашого міста та розкрила таємницю священної краси Овруцьких храмів. 

   
































   
   Діти поринули у чарівний світ краси пам'яток рідного краю під час мультимедійної презентації - бібліограф Шваб Л. С.
   Оформлена книжкова виставка "Очищає душу чарівна палітра Овруцького краю, рідної землі".
   Девізом заходу стали слова : "Скажи мені - і я не забуду. Покажи мені - і я запам'ятаю. Залучи мене - і я навчуся".
І час не владний над Собором,
Ані над золотом Хреста.
У піднебессі неозорім
Сіяє нам його краса.

Немає коментарів:

Дописати коментар